anjelICKAN.blogg.se

Massa fina bilder på Dante =)

Kategori: Allmänt

Fick rycka in och jobba idag och dagen gick grymt fort. Rätt vad det var så var det dax att sluta redan. Så gott med sånna dagar. Inget kul när man går å räknar minuter tills man ska sluta och det inte direkt finns nått att göra =S

Tobias och Dante har vare ute och lekt och Tobias har tage en massa fina kort på lill killen och jag kan inte välja nått jag tycker bäst om så jag slänger upp en hel hög nu ^^ Roligt med en ny kamera och Tobias har fått så fina bilder idag =)

Titta och njut.. Våran lille kille Dante är nu lite drygt 6 månader.. ute och leker å busar =)
         

Har ni laddat upp med champagne nu då ? =P
Snart ska nya åter skålas in ^^  Jag var inte direkt ensam med de tankarna idag förstod jag när jag var på systemet =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: