anjelICKAN.blogg.se

igår & idag

Kategori: Allmänt

Hej alla!
Igår vad det  en rätt så lugn dag.. var ute en del med Dante och så åkte vi och träffade Heidi och Anderas och fixade med Dantes mat. Träffa även Emma där. Tråkigt att höra att hennes vovvar fortfarande har beskymmer med kennelhostan. Den här var rickgit seg att bli av med =/ Hoppas snart alla vovvar är friska igen så vi kan träna ihop! Var iaf jätte kul att se er igen allihopa. Det var ju nästan en månad sedan utställninge och smittan kom nu.


Tobias tränade med Dante ^^ Han ska lägga en godis på Dantes nos som han ska ta sedan.. Nu gick det äntligen frammåt och det går nu mera att lägga godisen på nosen iaf =P Nu ska det bara till ett litet vänta moment oxå så han inte tar den fören vi säger till ^^ Men en sak i taget. Detta va jätte kul att se =)

Tittat på film.. Arkix X - I want to believe. Den var bra men jag gillar ju inte filmer med kasst slut där man inte får veta hur allt går så detta va inte en bra film för mig =S
Såg även Narnia -prins Caspian (vet vi ligger lite efter ^^) Den var också bra.. Men så har jag lite svårt för när de gör fler fimer efter en stor. Sagan om Narnia fick man ju läst för sig redan när man var liten och så såg man filmen.. Att de sedan gjorde en ny film var ju jätte kul men en fortsättning... nja... okej.. denna var bra.. Men fick en liten kännsla av det kanske skulle kunna komma ytterligare en och då tycker jag nog tyvär de bara förstör en sån bra saga =/
Men.. båda filmerna var ändå bra och värda att se =)

min lilla Zelma <3


Julpyssel =P En av de bästa sakerna med julen är ju allt pyssel.. Julkorten är klara och lagda på lådan och nu ska jag börja packa in alla julklappar =)


Idag har jag och Dante vare ute i fina vädret och tränat och lekt =P
En del gick jätte bra medans annat inte gick alls tyvär =S
Fot gick hur bra som helst.. Gjorde även lite svängar då och då och han gick fint vid min sida konsentrerad på mig trotts att han annars brukar springar och leka på platsen där vi nu gick. Platsligg, inkallningar och annat gick också jätte bra. MEN.. apporteringen gick inte alls.. =( han hämtade en pinne men inte apporten så nu får vi ligga i så han vill ta den igen. Han kan ju egentligen för vi har ju gjort det förr men kanske gjorde köttbullarna honom för uppspelt idag.

Här kommer massa bilder på Dante från idag =)
             


/ickan

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej! Kul att ses en snabbis igår. Hoppas oxå att mina skruttar blir friska snart... men det går åt rätt håll. Idag är både Dundra och LL piggare och hostar & spyr inte lika mkt. Så håll tummarna för att det släpper nu med sjukdomar för oss! Vill ju träffas å träna och tjöta hund snart jue! ;) Kramar från oss

    2008-12-19 | 22:15:25
    Bloggadress: http://www.jackams.se

Kommentera inlägget här: