anjelICKAN.blogg.se

Glögg och Pepparkakor

Kategori: Allmänt

De är inte så dumt att börja jobba sent... så man får sovmorgon =P Före jobbet var jag ner till stan och köpte födelsedagspresent och lite andra ärenden.. mina skor var halkiga så jag tänkte flera gånger att jag är glad jag inte hade draghjälp av Dante idag för då hade jag nog stått på näsan =S

När jag jobbat klat och kom hem lagade vi mat och sedan satte vi igång med papparkaksbaket =P Tobias var väll inte så seriös hela tiden ^^ De fick en del knepia egen gjorda fomer... (vilka former kan säkert er fantasi komma på själva^^) När papparkakorna var gräddade så värmde vi glöggen och nu doftar det glögg och pepparkakor i hela lägenheten och det kunde ju inte bli bättre än att ha helt nygjorda papparkakor till glöggen =D

http://www.youtube.com/v/iuVmtjFlnJY&hl=en&fs=1



 


Dante är fortfarande snorig =S vi börjar tröttna lite på det och det känns inte som det vill slöppa... han är pigg och glad och nu märks det att han mår bra igen för han vill hitta på mer igen och är glad men kanske lite uttråkad eftersom vi inte vare ute på nått större nu när han vare dålig... Hur länge ska han va så här snorig tro? Någon som vet om det bara är att vänta? Eller kan vi hjälpa honom på nått vis?
Ickan och Tobbe vill inte torka mer snor nu ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: