anjelICKAN.blogg.se

3½ timma hos frissan ^^ biljetter och träning..

Kategori: Allmänt

Ja det tog tid hos frissan idag.. Färgen på slingorna ville inte ta på mitt mörka hår. Men det blev ju nått lite till slut =) De mörka slingorna syns inte alls på bilden men kanske nån av de ljusare..
Lite kortare i nacken.. annars var det väll inte nån större förändring... men alla andra reagerar så kanske är större än jag själv ser ^^ jaja.. de duger =P kul å va lite finare till jul å nyår ^^

Kass bild men ändå...


Träffa Sandra tidigare och så fixa vi tågbiljetter till helgen =P
Vi ska till Göteborg och liseberg.. gubbarna ska med oxå så klart =)

Jag är väll lite dålig på att skriva upp när vi är ute och tränar med Dante. Men kan berätta hur ducktig han var idag =) Vi träna fot, inkallning platsligg och att han ska stanna under gång och lite annat smått. stanna under gång har inte gått så bra de få gånger vi testat innan.. Han har stannat upp lite men sedan smygit efter lite bakom mig ^^ *busen* men idag gjorde han så bra ifrån sig och stanna så fint med en gång. Blev riktigt imponerad av honom! Alla momenten vi öva gick jätte fint =) Jätte roligt !!

/ickan

Kommentarer

  • Linda säger:

    Va fin du blev i håret.. fast det är du ju i å för sig alltid...;) Är det på lördag ni ska till Liseberg.. ? Massa kramar

    2008-12-16 | 22:16:40
  • Linda säger:

    Så snygg du blev i håret! Skönt att fixa till sig innan jul och nyår.. Hur går det med lillkillen, har han blivit bättre? Jag är verkligen glad att jag struntade i att gå in i ridhuset, Dante har ju varit krasslig jättelänge nu!

    Hoppas allt är bra med er och att vi ses snart igen, nu var det länge sen! :)



    God jul och gott nytt år!

    Kram från oss

    2008-12-18 | 20:26:35
    Bloggadress: http://convictionsdynamit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: