anjelICKAN.blogg.se

1 000 000

Kategori: Allmänt

Ja kan inte sova..  Ja vill ha en miljon  =(

Söndagen spenderade vi iaf i Bengtsfors hos Tobias mormor och morfar. Det bjöds på mat och dopp i grytan, kaffe och bakelser. Det var lite mer snö i Bengtsfors än här hemma i Åmål så Dante har ju haft jätte kul. Det var inte många minuter inne innan han stod vid dörren igen och låssades va nödig så vi skulle släppa ut honom =D
Han sprang som en tokstolle ute på gräsmattan.. Gjorde räv hopp/stamp och det var jätte kul... Jagade snöbollar nästan med livet som insatts ^^
Han har lekt med tennisbollar. Han kommer med den och trycker med bollen i ens hand.. När man ska ta den så visar det sig att han bara retas ^^ morrar och stuttar runt och gör om det gång på gång för det är så kul. Han vill kampa men det är ju inte lätt med en tennisboll så han bara retas och vill man ska ta den men man får den inte. Men tennisbollen funka även bra som belöning så vi har gått fot, apporterat, gömt bollen så han fått leta upp den och massa annat =P Svansen har viftat hela dagen så han borde ha träningsverk i den nu ^^ Det är såå underbart att se honom så glad och han är så snäll och lätt att ha att göra med. hoppas den lite jobbigare perioden som vi hört talas om uteblir =P Han är så underbar och lätt !
Han har lekt med Tobias lilla kusin Lina och han älskar ju barn så han har så snällt följt efter henne dit hon velat och bara viftar på svansen och är så nöjd och glad ^^ Nu är snuvan dessutom nääästan borta! *gott*

Det var premiär för mig med dopp i grytan.. Det var ju lite mysko att blöta ner allt bröd så där men det smaka helt okej ihop med den andra maten =)

Får väll göra ett nytt försök att sova.. och hoppas jag kan släppa alla tankar för en stund och återta dem i morgon. Det är så mycke jag vill göra så jag hade på tok för många tankar när jag gick och la mig ^^ Men.. ett nytt försök och nu ska jag nog lyckas =P

/ickan (har äntligen fått tummen ur och skaffat skype.. hehe ^^)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jadu det finns mycke man kan göra med en miljon... skulle inte alls ha något emot att få så mycke pengar.. !!

    2008-12-08 | 19:41:46

Kommentera inlägget här: