anjelICKAN.blogg.se

jobba å träna !

Kategori: Allmänt

Onsdagen var lång.
Gjorde 9½ timma på jobbet.
Nu har ja jobbat över alla daga så i morgon blir de jäätte kort dag =P
Nätt å jämt så de är värt å gå dit ^^

Men någon sovmorgon ska ja inte ha för ska ändå upp å sola å simma =) Liten sovmorgon på lördag iaf.. inte så mycke men lite =P

I går var de rätt lugnt efter jobbet iaf. Gott de. Tobias lagade mat när ja kom hem inge på kvällen efter att ja vara hemma å tvättat å plockat. hehe.. lite rörigt med hem å hem där men bor ju på två ställen känns de som ^^ Snart ska de bara vara ett ställe igen =D
Vi ska bli sambo innom en snar framtid är tanken ^^ *längtar*

I kväll har ja å Tobias vare å tränat igen. Jag på Core å Tobias i gymmet så klart. Så trevligt den här dagen då vi går ihop till samma ställe =D Fast snart ska vi byta dag lite =P

Mat, in i duchen, spelat lite å nu ska vi SOVA !! mina ögon går snart i kors. Många långa dagar med mycke som händer hela tiden !! Känner mig possetiv och glad. Just nu leker livet å jag mår bara bra å jag älskar de här tempot som jag är uppe i nu. Jag har så mycke ork. För nått år sedan hade ja nog aldrig vågat gissa på att ja skulle klara eller orka så här mycke !!

ickan lever !!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Så härligt att höra att du lever igen å så.... helt underbart.. .blir glad av att läsa din blogg... sen får man jätte dåligt samvete för att man själv tränar alldeles för lite.. men de peppar mig... så nu j*klar...*s* Kram kram

    2008-04-17 | 23:43:38

Kommentera inlägget här: