anjelICKAN.blogg.se

Bilen !

Kategori: Allmänt

06.00
piip piiip piiip !!
Jag börja inte jobba fören 9.30 idag å ändå ringer klockan på mig.

06.12
Säger hej till Tobias å lämnar lägenheten å far iväg för att sola å simma.
Varge gång idiotförklatrar ja mig själv för att JAG som är så jäklans morgontrött går upp så onödigt tidigt när ja kan sova flera timmar till innan ja börjar jobba =/
Men när man väl är i vattnet å simmat så ångrar ja inget. *underbart*
Bara en sån sak som att mobilen inte är med mig just då. Jag är ifred å bara njuter !!

Käka lite frukost efter simmandet å sedan blev de jobbet.
Har ju jobbat över en del så idag hade jag bara 4½ timma att göra =P
De kändes gott !!
Jossan å lilla Alice kika in på jobbet. De var kul å se er igen !!

Vare hemma å grejat. Plockat å plockat å de blir aldrig ordning tycker ja men det är väll för att hallen fortfarande är upp å ner antar ja.

Tobias stälde på sin bil så den fick ut å röra lite på sig.
Var å tvätta den å sedan fort vi runt ett tag. En tur till säffle blev det oxå.

Nu är man inte lite trött *gäsp* vare en lång dag !!
Natti Natti !!


*tack Linda*

/ickan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur orkar man gå upp så tidigt.. ? du är ju inte frisk... =) kram på dig gumman !!

    2008-04-21 | 20:24:54

Kommentera inlägget här: