anjelICKAN.blogg.se

Bäver

Kategori: Allmänt

Nu har man komme hem till Åmål igen.
Mätt å go i magen av massa jäätte go smörgåstårta och kaffe å tårta =D
Tittat på gamla kort. Både från när mor å far var unga å fram till för bara ett par år sedan typ.
Har busat å lagt puzzel med min goa brorson Hugo =)
På vägen hem i mörkret höll jag på att klippa av svansen på en vad ja känner mig 90% säker på var en bäver. Lite förvånad och djurvän som man är trampa ja bromsen i bott och herr / fru bäver fick behålla sin svans =)

image57

Dagens ros i dalslänningen idag var delvis ricktad till mig =)
För att vi ordnade så trevlig möhippa för Angelica.
Men var lite roligt när man läste de. Undertecknat är det med mitt namn ^^
Jag delar ju numera mitt namn med min goa svägerska =P
Undrar om det finns några vänner å bekanta där ute som idag läst tidningen å nu tror att jag ska gifta mig *haha*


Hemma hos Tobias igen.. ska snart ta natten. I morgon ska ja å simma med Min mor, svägerskan Angelica och Hugo !

natti
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: