anjelICKAN.blogg.se

Juldagen & Annandag Jul

Kategori: Allmänt


Juldagen

Igår var de fest !!
Tobias hämta mig på eftermiddagen. 
Vi började förfesta lite med öl hemma hos honom ihop med två vänner till Tobias. 
Killara tog de sig en promenad till förfesten vi skulle på.

Själv stanna jag kvar å slog Tobias rekord på Guitar Hero =P hihi... och väntade på att Jossan skulle komma ner till stan.

Nicklas körde Jossan å mig till förfesten och där blev det mer öl och lite vin =)
Mycke trevligt folk där... bara nya ansikten för mig eftersom det var vänner till Tobias som jag inte träffat innan.

Några öl å ett par glas vin senare var de dax för HC..

mycke folk.. mer öl.. å dans... =P
Va rätt gott trött när ja kom hem till Tobias på natten...



Annandag Jul

Bakis? jo då...

Har börjat leka med min Julklappar idag =P
Jätte bra filmer bla =D

Vare en lugn å slö kväll här =)
Gick med grannanrna ut på en promenad med alla Vovvarna..
Hemma igen ble de mer film...

Fiona och Zelma tyckte nog jag såg ensam ut i två sits soffan så de kom å la sig där med mig båda två.. så nu har vi myst i soffan hela tjejgänget här å kollat på film.. blev ju inte så mycke plats kvar till mig i soffan när de båda skulle bre ut sig där ^^ men de är ju så mysiga <3

å nu när jag satte mig här för att skriva lite blogg så kom genast Zelma efter å la sig i mitt knä <3
<3 <3 <3

natti gott folk å God Fortsättning =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: