anjelICKAN.blogg.se

Dan före dopparedan <3

Kategori: Allmänt

Nu har jag packat in de sista julklapparna för i år...
Roligt å se alla öppna i morgon å se om man komme på något bra till dem.


julklappar -07

Ikväll ska vi på middag hos Tobias föräldrar.. ska bli jätte trevligt å träffa dem igen =)
Och i morgon bär det av mot Dals-Långed för att fira Julafton, äta julmat och se kalle anka med familjen <3

Mina underbara grannar Rose-Marie å Kjell kom förbi och sa god jul och gav mig en jätte fin blomma..
en julgrupp.. den är jätte fin på bordet här =)
tack för att ni finns och tack för en trevlig vin kväll igår !!

Älskar Fiona & Zelma
ni är bara för mysiga..
de är bara gosiga hela tiden..
Sitter jag här vid datorn så ligger den ena eller den andra i mitt knä å spinner <3

Snart kommer min älskling hit ^^ saknar <3

<3 GOD JUL <3

önskar
ickan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: