anjelICKAN.blogg.se

Dan före dan före dopparedan !!

Kategori: Allmänt

Tjo!
Idag har man knallat i affärer hela dagen =P
Åkte å hämta Jossan på förmiddagen å så gick vi i massa äffärer i stan =)
Hitta dock inte nått större men vi fick ju biljetterna till HC på juldagen iaf.. kommer ju blir lite för mycke folk där.. men men.... Ska på förfest innan hos vänner till Tobias å det blir säkert kul =D

På eftermiddagen bestämde ja mig för att åka till Säffle.. träffade på min gode granne Rose-Marie ute på området så jag fick sällskap till Säffle.. alltid mycke roligare än att åka själv...  kolla affärerna där oxå =P
Hitta tyvär inte det jag var ute efter där heller =(

Nu ska jag ha en lugnt kväll... en promenad lite senare kanske ? annars inte mycke =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: